Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Digitaalisen markkinoinnin vaikutus ulkoliikuntavälineitä myyvän yrityksen myynteihin : digitaalisen markkinoinnin vuosikello
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin digitaalisen markkinointiviestinnän vuosikello frisbeegolf erikoisliikkeelle Powergrip Oy:lle. Vuosikello on tarkoitettu vuodelle 2024. Opinnäytetyö on tehty niin, että siitä olisi yritykselle ...
Liiketoimintasuunnitelma : TeamTerveysTakomo Oy
(2024)
Aiheena tässä opinnäytetyössä oli tehdä liiketoimintasuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys oli tamperelainen Team TerveysTakomo Oy. Liiketoimintasuunnitelman on tarkoitus olla yrityksen apuna etenkin ...
Markkinointisuunnitelma : Laukku Marjanen Ky
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Laukku Marjaselle. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuloksena on markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajalla ei ole tällä hetkellä markkinointisuunnitelmaa, ...
Kosmetiikan myynninedistämisen keinot apteekissa
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin apteekin kosmetiikan myyntiä ja siihen vaikuttavia tekijöitä apteekin henkilökunnan sekä asiakkaiden näkökulmasta. Työssä selvitettiin myös keinoja, joilla apteekki voi edistää kosmetiikan myyntiä ...
Markkinointistrategia kasvavalle startup-yritykselle
(2024)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä suunnittelin ja kehitin toimeksiantajani pyynnöstä heidän vanhan markkinointistrategiansa, sillä varsinkin asiakassegmentit olivat vanhentuneet. Päivitin markkinointistrategian ...
Markkinointisuunnitelma : Uudenmaan Autolasi Asennus Oy
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käyttökelpoinen ja hyödyllinen mark-kinointisuunnitelma kohdeyritykselle. Nykypäiväisen markkinointisuunnitelman tarkoitus on auttaa kohdeyritystä luomaan omanlainen markkinointisuunnitelma, ...
Pelitapahtuman suunnittelu ja toteutus Porin raviradalla
(2024)
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä Porin raviradalle. Työssä suunniteltiin ja toteutettiin pelitapahtuma Porin raviradalla sijaitsevaan pelitilaan. Toimeksiantajana työssä toimi Porin Ravit Oy.
Tapahtuman ...
Työnantajamielikuvan parantaminen työntekijälähettilyyden avulla : Zure Oy
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee työnantajamielikuvan parantamista työntekijälähettilyyden avulla. Työn toimeksiantaja on Zure Oy. Työntekijälähettilyys on käytäntö, jossa yrityksen omat työntekijät toimivat yrityksen edustajina ...
Sosiaalisen median vaikutus urheilumarkkinoinnissa
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median vaikutus urheilumarkkinoinnissa. Sosiaalinen media on markkinointivälineenä vielä uusi, verrattuna perinteisempiin markkinointikeinoihin, esimerkiksi printtimediassa ...