Haku
Viitteet 1-10 / 10
Itsensä johtaminen myynnillisessä asiakaspalvelussa : case Rainmaker Customer Experiences Oy
(2021)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan, Rainmaker Customer Experiences Oy, Turun yksikön työntekijöiden itsensä johtamista ICT-alalla asiakaspalvelun- tai teknisen asiakaspalvelun ...
Myynnin johtamisen kehittäminen asiantuntijayrityksessä : case: Vehoniemen Laattamyymälä Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö tutkii B2B-myyntiä ja sen johtamista asiantuntijaorganisaatiossa. Toimeksiantavana yrityksenä toimi Vehoniemen Laattamyymälä, joka on keraamisten laattojen maahantuoja Kangasalla. Yritys toimii rakennusalalla ...
Myyntitoiminnan kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli löytää keinot parantaa yritys X:n myynninjohtamista sekä myyjien toimintaa, kartoittamalla myynnin nykytilannetta ja mahdollisia parantamisen kohteita myyntiprosessissa. Opinnäytetyö ...
Esihenkilötyön ja myyntikompetenssien vaikutus B2B-myyntiin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, millainen vaikutus esihenkilötyöllä ja myyntikompetensseilla on B2B-myyntiin.
Työ jakautuu teoriaosuuteen ja tutkimukseen. Teoriaosuus jakautuu kolmeen osa-alueeseen, jotka ...
Johtamisen parantaminen yrityksessä X
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää yritys X:n työntekijöiden näkökulmia ja kokemuksia siitä, miten he kokevat johtamisen yritys X:ssä.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsiteltiin ensimmäisenä kuluttajamyynnin ...
Urheiluorganisaation myynti ja myynnin johtaminen : miten myydä urheiluorganisaatiota?
(2023)
Ilman myyntiä yksikään yritys ei voi menestyä. Alasta riippumatta juuri myynti tuo yritykselle liikevaihdon. Myöskään ilman laadukasta johtamista, ei voida saavuttaa tasokkaita tuloksia.
Tämän opinnäytetyön tavoitteena ...
Myyjien motivaation kehittäminen : case: Gigantti Megastore Raisio
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutkii motivaation ja suoritusten välistä suhdetta keskittyen Raision Gigantin myyntitiimiin. Teoriaosuus perustuu laajaan kirjallisuuskattaukseen, jossa käsitellään motivaatiota, motivaatioteorioita ja ...
Kohti tehokkaampaa myynnin johtamista : myyjien käytösmallien huomioiminen ja hyödyntäminen johtamisessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehostaa Lammin Betoni Oy:n myynnin johtamista ja tarjota hyödyllistä tietoa Lammin Betoni Oy:n myyjistä. Tarkoituksena oli selvittää kunkin yksilöllisen myyjän väripersoona DISCanalyysia ...
Myynnin hintarajat : hintarajojen hyödyt ja asettamisperusteet
(2024)
Opinnäytetyö pyrkii vastaamaan yritys X:n tarpeeseen selvittää myyntiorganisaatioilleen asettamiensa hintarajojen vaikutusta organisaation toimintaan. Lisäksi selvitetään, millä perusteilla hintarajat tulisi asettaa, mikäli ...
Turun ammattikorkeakoulun liiketoiminnan kehittämispäivät : asiakashankinnan johtaminen
(2024)
Tämän työn tavoitteena oli kuvata Turun ammattikorkeakoulun liiketoiminnan kehittämispäivien myynnin johtamista. Opinnäytetyön tarkoitus on luoda kuvaus siitä, kuinka onnistutaan asiakashankinnassa sekä myynnin johtamisessa, ...