Haku
Viitteet 1-10 / 13
Maaseuturahaston rahoitus- ja maksatusprosessin kehittämissuunnitelma
(2019)
Hämeen ELY-keskuksessa hoidetaan maaseudun kehittämiseen liittyvien hankkeiden ja investointien rahoitus ja maksatus. Maaseuturahaston hyöty kohdentuu maaseudun yrityksille, maaseudun asukkaille, viljelijöille sekä koko ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Jäsenpalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Suomen Kylmäyhdistys ry.
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Kylmäyhdistys ry:lle, joka on kylmätekniikan parissa työskentelevien ihmisten muodostama yhdistys. Yhdistys on toiminut pitkään varsin perinteisillä tavoilla, mutta ...
Asiakas yrityksen toiminnan lähtökohtana: Asiakaskokemuksen kehittämistehtävä yritykselle X
(2019)
Elämme nyt ensi kertaa maailmassa, jossa asiakas määrittää, mitä yritys voi hänelle tarjota. Yritysten vertailu on kiihtyvän digitalisaation myötä muuttunut entistä helpommaksi ja kilpailu on siten kiristynyt pienentäen ...
Asiakassuhteen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakassuhdetta asiakasvastaavan ja asiakkaan välillä. Opinnäytetyössä tutkitaan pankissa työskentelevien asiakasvastaavien ja heidän asiakkaidensa välistä suhdetta ja miten ...
Asiakkaan polku - Nykytila ja kehittäminen B2B-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli, selvittää ja kuvata toimeksiantajayrityksen eri palvelukokonaisuuksien asiakkaan polkujen nykytilat. Lisäksi aiheesta kerätyn tiedon pohjalta, esitetään kehittämisehdotuksia asiakkaan polkujen ...
Asiakaskokemuksen johtaminen vakuutusmeklariyrityksessä: case TM-Vakuutusvälitys Oy
(2022)
Asiakaskeskeisyyden tulisi olla kaiken yritystoiminnan lähtökohta, sillä ilman asiakkaita ei ole yritystäkään. Tämän kehittämistyön tavoitteena oli löytää niitä toimintamalleja, joiden avulla saadaan kehitettyä asiakaskokemusta ...
Tapahtuman palvelukokemus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan tapahtumien asiakaskokemusta ja palvelupolun laatua. Näiden pohjalta analysoitiin kohtia, joihin tulisi erityisesti kiinnittää huomiota tapahtumajärjestäjän ...
ABC Salaattipöydän konseptointi asiakkaan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ABC Liikennemyymälässä olevan salaattipöydän konseptia. Konseptin kehitys kohteeksi valittiin Tiiriön Abc Liikennemyymälä. Konseptin kehittämiselle oli tarve, sillä asemalla oli ...