Haku
Viitteet 1-9 / 9
Haamuasiakastutkimus GOGO:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi GOGO Liikuntakeskus Oy sekä GOGO Express Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli havainnoida GOGO Tampereen toimipisteiden asiakaskokemuksen laatua ja parantaa yrityksen ymmärrystä ...
B2B-asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritykselle asiakaskokemuksen nykytila sekä ymmärtää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen eniten ja miten niitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan ...
UpWash Oy markkinointisuunnitelma
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin markkinointisuunnitelmana Helsingin seudulla toimivalle autonpesuyritykselle UpWash Oy. Työn tavoitteena oli luoda käyttökelpoinen ja toteutettavissa oleva markkinointisuunnitelma kyseiselle ...
Asiakaspolun nykytilanteen selvittäminen kehittämisen työkaluksi Siipiweikot-ravintoloihin
(2024)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Siipiweikot-ravintoloiden nykytilanteen selvittämistä kahdessa Tampereen ravintolassa. Toimeksiantajana toimi Siipiweikot, eli Hot Wings Oy, joka on vuonna 1993 perustettu perheyritys. Siipiweikot ...
Metsänhoidon uudistustarkastusten palautteenanto Metsä Groupilla
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on metsänhoidon uudistustarkastusten palautteenanto Metsä Groupilla. Työ on toteutukseltaan toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäyte toteutettiin kvantitatiivisena tutkimuksena, jonka lopputuotteena ...
Palvelumuotoilun opit ja oivallukset : Kehittämisasiantuntijan matka
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä ymmärrys LAB-ammattikorkeakoulu Oy:n alla toimivan ja audiovisuaalisen viestinnän palveluita tarjoavan LAB-Studion toiminnan kehittämiseen palvelumuotoilun ja tuotteistamisen ...
Linja-autoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus tulosten käsittelyprosessin kehittäminen Excel-työkalulla ja tuloksien käyttäminen asiakaskokemuksen johtamiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Nobina Oy, joka toimii joukkoliikenne operaattorina pohjoismaissa. Opinnäytetyössä keskityttiin toimeksiantajan linja-autolinjoihin, joita liikennöidään Suomessa Helsingin seudun ...
Palvelun tehostaminen tekoälyllä
(2024)
Opinnäytetyö käsitteli palvelun tehostamista tekoälyn avulla. Keskiössä oli etenkin asiakaspalvelun tehostaminen. Työn toimeksiantaja oli Hämeenlinnan kaupunki ja tavoitteena oli tutkia, miten kaupungin palveluita voidaan ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen nykyistä asiakastyytyväisyyskyselyä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Milectria Power Oy. Opinnäytetyön avulla pyrittiin vastamaan kysymyksiin mitkä ...