Haku
Viitteet 1-10 / 31
Ulkoisen viestinnän suunnitelma Case: Lentopalloseura Etta
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu yhteistyössä Oulun ammattikorkeakoulun ja Lentopalloseura Etta:n kanssa. Työ toimii lopputyönä OAMK:n liiketalouden koulutusohjelmassa. Työni tarkoituksena on toteuttaa toimeksiantajalle ulkoisen ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa markkinointiviestintäsuunnitelma pienelle, kattoremontteja tekevälle yritykselle. Yritys on pieni, joka toimii vahvasti kilpailulla seudulla Kes-ki-Suomessa ja markkinoita ...
Millainen on hyvä viestintäsuunnitelma : Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleissa 2019
(2019)
Tämä opinnäytetyö vastaa kysymykseen ”millainen on hyvä viestintäsuunnitelma?” Työn tilaaja on Pohjois-Pohjanmaan Keskusta ry. Opinnäytetyön pohjalta laadittu viestintäsuunnitelma eduskuntavaaleihin 2019 jää tilaajalle ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Uuden tuoteilmeen lanseeraussuunnitelma : Case: M-NUTRITION
(2015)
Opinnäytetyö on uuden tuoteilmeen lanseeraussuunnitelma, joka toteutetaan oululaiselle urheiluravinteita ja erityisruokavaliovalmisteita tarjoavalle Manninen Nutraceuticals Oy:lle. Yrityksen vanha tuotemerkki Manninen ...
Infonäyttöjärjestelmien vertailu : case Osuuskauppa Arina
(2015)
Osuuskauppa Arina käyttää kolmea eri infonäyttöjärjestelmää markkinointiviestinnän kanavana. Kaikkien näiden järjestelmien yhtäaikainen sisällönhallinta on kuitenkin haasteellista, joten Arinan pyrkimyksenä on ottaa käyttöön ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma : Suomen Huopakatto Oy
(2016)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Suomen Huopakatto Oy:lle. Suomen Huopakatto Oy on oulunsalolainen rakennusliike, joka on keskittynyt huopakattojen rakennukseen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...