Haku
Viitteet 1-10 / 27
Digitaalisen koulutuspalvelun asiakaslähtöinen suunnittelu, case: palvelumuotoilun verkkokurssi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää mikro- ja pienyrittäjille sekä yrittäjyyttä harkitseville suunnattua palvelumuotoilun verkkokoulutusta. Kehitettävän verkkokoulutuksen avulla yrittäjät voivat oppia hyödyntämään ...
Sähköisen rekisteröinnin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia ja kehittää sähköisen rekisteröintipalvelun Vareksen asiakaskokemusta. Tutkimus- ja kehittämistyö tehdään yhteistyössä Vakuutusyhtiö X:lle. Yritys on tunnistanut tarpeen palvelun ...
Ammattiliittojen edunvalvontatyö tutuksi Z-sukupolvelle oikeusmuotoilun menetelmillä
(2023)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten ammattiliitot voisivat paremmin tavoittaa Z-sukupolven, eli noin vuosien 1995-2015 välillä syntyneet nuoret. Ammatillisen järjestäytymisen aste on laskenut viime vuosina ...
Aurinkolahden uimarannan kehittämishanke
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Vuosaaressa sijaitsevan Aurinkolahden uimarannan käyttöä paikallisten asukkaiden keskuudessa ja tehdä tutkimuksen havaintojen perusteella kehitysehdotuksia. Tutkimuksessa ...
Asuntoa etsimässä : tutkimus tulevaisuuden asumisesta
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kiinteistönvälitysyritys Huoneistokeskus Oy, joka halusi kartoittaa millaisia odotuksia asunnon vaihtoa seuraavan viiden vuoden aikana suunnittelevilla henkilöillä on. Aihetta tarkasteltiin ...
Asiakaslähtöisiä lahjoituspalveluita Etelä-Helsinkiin : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaslähtöinen lahjoituspalveluiden kehittäminen Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:lle. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä Etelä-Helsingin asukkaiden lahjoitusmot ...
Oikeusmuotoilulla apua nuorten veroasioihin
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä hankalassa elämäntilanteessa olevista nuorista sekä siitä, miten heidän veroasiointiaan voitaisiin helpottaa. Työssä haluttiin löytää vastauksia, millä tavoin annettu ...
ESG datan hyödyntäminen yritysasiakkaan arvon muodostumisen tukemisessa rahoitusalalla
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli syventää asiakasymmärrystä rakennustoimialalla toimivista pk-yritysasiakkaista ja heidän arvon muodostumisestaan asiakaskeskeisen liiketoimintalogiikan näkökulmasta. ...
Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen personoituun suuntaan : case: Tunnetaitoja lapselle
(2023)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tarkoituksena oli saada asiakasymmärrystä toimeksiantajan asiakaskokemuksen nykytilasta ja asiakkaiden tarpeista palvelun kehittämiseksi. Työn tavoitteena oli luoda ...
Pk-yritysten verkkokaupan kognitiivisen saavutettavuuden parantaminen valintamuotoilun avulla
(2023)
EU:n uuden direktiivin (2019/882) myötä vuoteen 2025 mennessä kaikkien verkkokauppaa harjoittavien pk-yritysten tulee täyttää esteettömyysdirektiivin mukaiset vaatimukset sivustoillaan. Verkkosivustojen saavutettavuuden ...