Haku
Viitteet 1-10 / 15
Taloushallintojärjestelmän palkanlaskentaohjelmiston innovatiivisen ominaisuuden omaksuminen ja käyttöönotto
(2024)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantajan taloushallintojärjestelmässä olevan palkanlaskentaohjelmiston innovatiivisen ominaisuuden vähäisen käytön syitä ja tuottaa kehitysehdotuksia, ...
Elämyksellisen palvelumaiseman kehittäminen ravintolaympäristössä
(2024)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli löytää konkreettisia keinoja kehittää Muumimaailman Mamman Keittiön elämyksellisyyttä sekä asiakaskokemusta. Työssä selvitettiin millainen Muumimaailman Mamman keittiön toimintamalli ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen, Case : Huvivaltio PowerPark
(2024)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa tietoa ja kehitysehdotuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen Huvivaltio PowerParkin palvelu-uudistuksessa, koskien lippujen ostoprosessia verkkokaupassa sekä lippujen aktivointia ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selvittää, mikä on kohdeorganisaation asiakaskokemuksen nykytilanne ja miten sitä tulisi kehittää. Kehittämistyön teoreettinen viitekehys muodostui asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksen ...
Neuvottelutekniikan palveluiden kehittäminen Valtorissa
(2023)
Tässä kehittämistyössä oli tarkoituksena tutkia, miten Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin neuvottelutekniikan palveluita voidaan kehittää paremmaksi palveluiden toimivuuden ja käytettävyyden kannalta. ...
Käyttäjäymmärryksen lisääminen Materiaalitorin käytössä : tapaustutkimus
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Motivalle. Yhtiö ylläpitää Materiaalitoria, joka toimii jätelain toissijaisen jätehuoltopalvelun todentamisen kilpailutustyökaluna. Tutkimusongelmana oli selvittää, miksi kuntien ...
Spontaanien asiakaspalautteiden huomioiminen asiakaskokemuksen johtamisessa vakuutusalan organisaatiossa
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomessa toimivalle vakuutusyhtiölle. Kohdeorganisaatiossa asiakaskeskeisyys, asiakaskokemus ja asiakasarvon luonti on keskeinen ohjaava toiminnan tekijä. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Asiakaspalautteen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sopimusvuori ry:lle suunnitelma asiakaspalautteiden hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä. Sopimusvuoren palveluiden tilaaja vaihtuu kunnista hyvinvointialueelle, minkä johdosta ...
Kulttuurimatkailijan asiakaskokemuksen parantaminen mobiilisovelluksen avulla
(2022)
Kehittämistyön aiheena oli kulttuurimatkailijoiden asiakaskokemuksen parantaminen mobiilisovelluksen avulla. Työssä tutkittiin, kuinka digitalisaation keinoin ja asiakaslähtöisesti voidaan mobiilisovelluksen avulla parantaa ...
Strategiana asiakas: Palvelun kehittäminen asiakastiedon avulla
(2022)
Palvelun kehittäminen asiakkaiden avulla on julkisen hallinnon organisaatioissa arkipäivää. Tämän opinnäytetyön perustana on Maanmittauslaitoksen strategia, jonka tavoitteena on tarjota laadukkaita ja turvallisia palveluja ...