Viimeksi lisätyt Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 841-855 / 16232
-
Elokuvateatterin vetovoima: nuorten elokuvissakäynnin valintaperusteet
(2025)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat nuorten elokuvissakäyntiin ja mikä heitä voisi sitouttaa. Toimeksiantajana toimi suomalainen elokuvateatterialan yritys Finnkino Oy. Tietoperustan ... -
An AI-driven approach to improve talent retention and mobility
(2025)This research is an effort to develop a holistic AI-driven approach in talent management, which uses AI to discover hidden information in the data leading to improve talent mobility and retention within organizations. In ... -
Asuntolainojen hintakehitys ja sen vaikutus asuntomarkkinoihin tulevaisuudessa Helsingissä
(2025)Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan asuntolainojen hintakehitystä ja sen vaikutuksia asuntomarkkinoihin tulevaisuudessa Helsingissä. Työn tavoitteena on selvittää, miten asuntolainojen korkojen muutokset vaikuttavat asunnon ... -
Opettajasta yrittäjäksi? Itsereflektio yrittäjäksi ryhtymisen mahdollisuuksista
(2025)Opinnäytetyössä tutkittiin opettajana toimivan kirjoittajan ryhtymistä yrittäjäksi keskittyen yrittäjäidentiteetin kehittymiseen ja ammatillisen osaamisen laajentamiseen. Yrittäjyys ja opettajuus nähdään tässä työssä ... -
Enhancing guest experience of business travelers in Greece by implementing local hospitality traits
(2025)The study investigated the factors of hospitality which affect business travellers when choosing Athens, Greece, both initially and in the future. Greece maintains a powerful tourism presence yet struggles to develop itself ... -
Streamlining Youth Firefighter Training Through Low-Code ERP Development
(2025)The following report explores the streamlining of training for young firefighters through the devel-opment of a low-code ERP system. The idea for this thesis came from the author's experience as a graduated instructor for ... -
Monimuotoisuuden huomioiminen Yritys X Oy:n rekrytoinnissa
(2025)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten yritys X Oy:n rekrytointiasiantuntijat huomioivat monimuotoisuuden rekrytoinnissaan. Tämän lisäksi tutkittiin, mitkä tekijät rekrytointiprosessissa edistävät monimuotoista ... -
The Impact of Direct Trade on Coffee Farmers’ Revenue
(2025)This study conducts a financial analysis for the commissioned company, a Honduran coffee producer, as they analyze the opportunity to enter the Finnish coffee market. Coffee is one of the most consumed beverages in the ... -
Social Media Influence on Traveler Psychology and Experience
(2025)Social media keeps evolving over time and is becoming more and more a trend. Almost all people tend to use them, even from a very young age. Millennials, Generation Z and A are most familiar with social media and technology ... -
Henkilöbrändin kaupallistaminen uraksi sosiaalisessa mediassa
(2025)Tämä opinnäytetyö tarkastelee henkilöbrändin kaupallistamista uraksi sosiaalisessa mediassa keskittyen erityisesti TikTokiin ja Instagramiin. Työn tavoitteena on selvittää, millaisia strategioita, resursseja ja eettisiä ... -
Varainhankintastrategia yhdistykselle X
(2025)Tämän kehittämistyön tavoitteena oli luoda kohdeyhteisölle varainhankintastrategia, jota se voisi hyödyntää systemaattisen varainhankintansa kehittämisessä. Varainhankinta on ajankohtainen asia kohdeyhteisön lisäksi ... -
Henkilöstön osallistaminen strategiatyöhön skenaariotyöskentelyn avulla
(2025)Opinnäytetyö toteutettiin, jotta saataisiin selville, miten henkilöstö saataisiin osallistettua tehokkaammin ammatillisen oppilaitoksen strategiatyöhön. Oppilaitoksen strategiaprosessi toteutettiin yhdessä konsulttitoimiston ... -
Social Events and AI usage in Greece
(2025)This study investigates the event planning sector, with a particular focus on social events, identifying the various types within this category and the challenges professionals face. It further examines how artificial ... -
Human Resource practices of luxury hotels in Greece
(2025)Human resource (HR) practices have long been a subject of extensive discussion and, in recent years, have become an increasingly prominent focus across organizations. Beyond competitive salaries, employees today prioritize ... -
Golfin brändääminen nuorille kohderyhmille
(2025)Golf on pitkään ollut yksi perinteisimmistä ja arvostetuimmista urheilulajeista, mutta siihen liitetään usein mielikuva vanhemman sukupolven harrastuksesta. Tämä käsitys on osittain syntynyt lajin pitkän historian, siihen ...