Viimeksi lisätyt Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 841-855 / 16226
-
Monimuotoisuuden huomioiminen Yritys X Oy:n rekrytoinnissa
(2025)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten yritys X Oy:n rekrytointiasiantuntijat huomioivat monimuotoisuuden rekrytoinnissaan. Tämän lisäksi tutkittiin, mitkä tekijät rekrytointiprosessissa edistävät monimuotoista ... -
The Impact of Direct Trade on Coffee Farmers’ Revenue
(2025)This study conducts a financial analysis for the commissioned company, a Honduran coffee producer, as they analyze the opportunity to enter the Finnish coffee market. Coffee is one of the most consumed beverages in the ... -
Social Media Influence on Traveler Psychology and Experience
(2025)Social media keeps evolving over time and is becoming more and more a trend. Almost all people tend to use them, even from a very young age. Millennials, Generation Z and A are most familiar with social media and technology ... -
Henkilöbrändin kaupallistaminen uraksi sosiaalisessa mediassa
(2025)Tämä opinnäytetyö tarkastelee henkilöbrändin kaupallistamista uraksi sosiaalisessa mediassa keskittyen erityisesti TikTokiin ja Instagramiin. Työn tavoitteena on selvittää, millaisia strategioita, resursseja ja eettisiä ... -
Varainhankintastrategia yhdistykselle X
(2025)Tämän kehittämistyön tavoitteena oli luoda kohdeyhteisölle varainhankintastrategia, jota se voisi hyödyntää systemaattisen varainhankintansa kehittämisessä. Varainhankinta on ajankohtainen asia kohdeyhteisön lisäksi ... -
Henkilöstön osallistaminen strategiatyöhön skenaariotyöskentelyn avulla
(2025)Opinnäytetyö toteutettiin, jotta saataisiin selville, miten henkilöstö saataisiin osallistettua tehokkaammin ammatillisen oppilaitoksen strategiatyöhön. Oppilaitoksen strategiaprosessi toteutettiin yhdessä konsulttitoimiston ... -
Social Events and AI usage in Greece
(2025)This study investigates the event planning sector, with a particular focus on social events, identifying the various types within this category and the challenges professionals face. It further examines how artificial ... -
Human Resource practices of luxury hotels in Greece
(2025)Human resource (HR) practices have long been a subject of extensive discussion and, in recent years, have become an increasingly prominent focus across organizations. Beyond competitive salaries, employees today prioritize ... -
Golfin brändääminen nuorille kohderyhmille
(2025)Golf on pitkään ollut yksi perinteisimmistä ja arvostetuimmista urheilulajeista, mutta siihen liitetään usein mielikuva vanhemman sukupolven harrastuksesta. Tämä käsitys on osittain syntynyt lajin pitkän historian, siihen ... -
The Future of No-code Web Development: Evaluating the Potential and Limitations of Webflow
(2025)Digital technology is growing fast, starting a new age in which people do not need to know coding to make websites. Now, anyone can create fancy websites without having to learn complex coding. This thesis investigates the ... -
Establishing and Budgeting a Sixth Division Football Club, Case Study: HH Palloveikot
(2025)This thesis explores the process of establishing and budgeting a football club in the sixth division of the Finnish football ladder where revenues for teams largely rely on membership fees. A sixth division student-run ... -
Digitaaliset sijoituspalvelut sijoittajan tukena: Miten palvelut tukevat tavoitteiden saavuttamista?
(2025)Digitaaliset sijoituspalvelut ovat kehittyneet merkittävästi viime vuosina, ja niiden rooli osana yksityishenkilöiden varainhoitoa kasvaa jatkuvasti. Samalla yksilöiden taloudellinen vastuu ja tarve suunnitelmalliseen ... -
LEPO : LEANERP Enhanced Processes and Operations
(2025)Päiväkirjaopinnäytetyö seuraa ERP-asiantuntijan päivittäistä arkea ja osallistumista LEPO-projektiin, jonka tarkoitus on tehostaa ERP-järjestelmän hyödyntämistä Bluefors Oy:ssä. Opinnäytetyö kattaa tekniset ja tiedonhallinnolliset ... -
Sosiaalisen median vaikutus asiakassuhteiden vahvistamisessa ja ylläpitämisessä: Toiminimiyrittäjien kokemukset ja keinot
(2025)Opinnäytetyö tehtiin kvalitatiivisena tutkimuksena, jonka tavoitteena oli selvittää, miten sosiaalinen media toimii asiakassuhteiden vahvistamisessa ja ylläpitämisessä toiminimiyrittäjien näkökulmasta. Aihe oli tutkimuksena ... -
An Analysis of Adventure Tourism Potential in Sri Lanka: Opportunities and Barriers
(2025)Adventure tourism is a rapidly growing sector within the global tourism industry, driven by the increasing demand for unique, immersive experiences. This study aimed to explore the potential of adventure tourism in Sri ...