Haku
Viitteet 1-10 / 15
”Ja sit pitäis olla rohkeutta tehdä vähän toisella tavalla”: julkisen terveyspalvelun hyvä asiakaskokemus
(2019)
Vuonna 2018 sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistuksen yhteydessä oli toteutumassa valinnanvapaus, jossa asiakkaat olisivat saaneet valita terveyspalvelujensa tuottajan. Valinnanvapaus olisi avannut terveyspalvelujen kentän ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Markkinointisuunnitelma Matkatoimisto Aventura Oy:lle uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Matkatoimisto Aventura Oy:n uusasiakashankinnan tämänhetkinen tilanne ja tehdä sen pohjalta markkinointisuunnitelma. Markkinointisuunnitelman tavoite oli tehostaa ...
Syödään yhdessä -tapahtuman järjestäminen
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli järjestää Syödään yhdessä –ruokatapahtuma Ravintola Frenckell & Pihassa lauantaina 25.05.2019. Opinnäytetyö tehtiin Pirkanmaan Keittiömestarit ry:n, Tampereen Paistinkääntäjät ...
Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2019)
Tekninen tukkukauppa elää suurten muutosten aikaa. Digitalisaatio sekä globalisaatio muuttavat asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja perinteinen yritysten välinen kaupankäynti saa piirteitä kuluttajakaupan toimintamalleista. ...
Asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Tarkoituksena oli tarkastella ja kehittää toimeksiantajan markkinointia. Näkökulmaksi valikoitui asiakaskokemus ja asiakasymmärrys, joka on palveluliiketoiminnassa ensisijaisen tärkeää. Lopputulemana on antaa uudenlaista ...
Sidontastudio Rihmokselle toteutettu asiakasprofilointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli toimeksiantajaa haastattelemalla ja kyselytutkimuksen avulla tuottaa toimeksiantajalle asiakasprofiili työkalu. Tämän työkalun avulla toimeksiantajan on helpompi suunnitella tulevaisuuden ...
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Asiakaslähtöinen myyntistrategia
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii suomalainen IT-yritys. Yrityksen toiminta keskittyy vaativiin terveyden- ja sosiaalihuollon potilastiedon, toiminnanohjauksen sekä sähköisen asioinnin tietojärjestelmäratkaisuihin. ...