Haku
Viitteet 1-10 / 23
Yksilöurheilijan sponsoroinnin merkitys urheilijalle ja yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yritysten ja urheilijoiden välistä yhteistyötä. Yritysten ja urheilijoiden välinen yhteistyö on laaja-alaista ja siihen kuuluu eri osa-alueita sekä urheilijoiden että yritysten ...
Digimarkkinointisuunnitelma : Case: Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli luoda digimarkkinointiviestintäsuunnitelma turvallisuusalalla toimivan kohdeyrityksen toimeksiannosta. Toimeksiantajan tarjoamiin palveluihin kuuluvat järjestyksenvalvonta, eteispalvelu sekä ...
Miten mitata mainetta sosiaalisessa mediassa?
(2019)
Sosiaalinen media on osana arkeamme enemmän, kuin koskaan ennen. Tavallisten käyttäjien lisäksi se on tärkeä viestintäväline monille yrityksille, jotka tavoittelevat sosiaalisen median kautta potentiaalisia asiakkaita. ...
Digimarkkinointiviestintäsuunnitelma : Toivonen Media & Entertainment
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digimarkkinointiviestinnän suunnitelma yritykselle Toivonen Media & Entertainment. Toivonen Media & Entertainment on kirjoittajan oma, yhden ihmisen sisällöntuotantoon erikoistunut ...
Videomainonta osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia videomainontaa osana yrityksen digitaalista markkinointiviestintää sisältömarkkinoinnin, sisällöntuotannon sekä sosiaalisen median näkökulmista. Opinnäytetyö on toteutettu TwentyOne ...
Sponsoroinnin hyödyntäminen tapahtumamarkkinoinnissa : Case Elisa Oyj
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millä tavoin Elisa Oyj:n tapahtumamarkkinoinnissa voidaan tulevaisuudessa kehittää ja hyödyntää sponsorointia paremmin. Työn tilaaja, Elisa Oyj (jäljempänä Elisa) on suomalainen pörssiyhtiö ...
Visuaalisen suunnittelun merkitys ja vaikutus brändin imagoon
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan visuaalisen suunnittelun merkitystä ja vaikutusta brändin imagoon. Tämä on tutkimustyyppinen työ, jonka tutkimusta ohjaa kysymys ”miten KonMari-metodi näkyy skandinaavisten sisustusliikkeiden ...
Työnantajamielikuvan rakentaminen sosiaalisessa mediassa: Case yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli työnantajamielikuvan rakentaminen sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona suomalaiselle IT-alan yritykselle X, ja sen tavoitteena oli kehittää viestintää yrityksen ...
Sponsorointi ja yhteistyöt -verkkosivun suunnittelu ja toteutus : Power Finland Oy
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää toimivan verkkosivun ominaisuudet ja luoda toiminnallinen verkkosivu. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Power Finland Oy:lle. Yrityksellä oli ollut pitkän aikaa ...
Opas sponsorien hankkimiseen : case: Keppihevosten SM-kilpailut
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä opas sponsorien hankkimisesta Keppihevosten SM-kilpailuihin. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomen Keppihevosharrastajat ry:lle (SKHH ry). Yhdistyksen ...