Haku
Viitteet 1-10 / 21
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen työterveysosaston laadun kehittämiseksi
(2023)
Työn tavoitteena oli hankkia tietoa yksityisen lääkärikeskuksen työterveysosaston asiakastyytyväisyydestä. Tarkoituksena oli tuottaa uutta tietoa asiakastyytyväisyyden tasosta yrityksessä, sillä aiempaa tietoa ei olla ...
Sähköisen rekisteröinnin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia ja kehittää sähköisen rekisteröintipalvelun Vareksen asiakaskokemusta. Tutkimus- ja kehittämistyö tehdään yhteistyössä Vakuutusyhtiö X:lle. Yritys on tunnistanut tarpeen palvelun ...
Aurinkolahden uimarannan kehittämishanke
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Vuosaaressa sijaitsevan Aurinkolahden uimarannan käyttöä paikallisten asukkaiden keskuudessa ja tehdä tutkimuksen havaintojen perusteella kehitysehdotuksia. Tutkimuksessa ...
Helsinki Outlet -verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen ostoprosessin kautta
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ostoprosessin näkökulmasta. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Helsinki Outlet Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa Helsinki Outlet ...
Perehdytysmateriaalin luominen sekä työroolissa kehittyminen
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittyä työroolissa palvelukoordinaattorina. Tämän lisäksi tavoitteena on dokumentoida monipuolinen perehdytysmateriaali outbound-työtehtäviin toimeksiantajayritykselle ISS Palvelut ...
Asiakaskokemuksen selvittäminen NPS-mittaustuloksen kasvattamiseksi S-market Haliselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Turussa sijaitseva S-market Halinen. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää syitä, miksi S-market Halisen NPS-mittauksen tulos on jäänyt matalaksi. NPS-mittauksella selvitetään, ...
Pääkäyttäjätuen merkitys SaaS-yrityksen suomalaisten liitto- ja järjestöasiakkaiden asiakaskokemuksessa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten tukipalvelun toiminta vaikuttaa määrättyjen asiakkaiden asiakaskokemukseen suomalaisessa SaaS-yrityksessä. Tavoitteena oli saada toimeksiantajalle kehitysehdotuksia ja ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen -Case LähiTapiola
(2023)
Yhä suurempaa osaa palveluista käytetään mobiililaitteilla ja vaatimukset palveluiden paikasta ja ajasta riippumattomuudesta ovat kasvaneet useilla toimialoilla. Samanaikaisesti asiakaskokemuksen painopiste on siirtynyt ...
Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen personoituun suuntaan : case: Tunnetaitoja lapselle
(2023)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tarkoituksena oli saada asiakasymmärrystä toimeksiantajan asiakaskokemuksen nykytilasta ja asiakkaiden tarpeista palvelun kehittämiseksi. Työn tavoitteena oli luoda ...
Pk-yritysten verkkokaupan kognitiivisen saavutettavuuden parantaminen valintamuotoilun avulla
(2023)
EU:n uuden direktiivin (2019/882) myötä vuoteen 2025 mennessä kaikkien verkkokauppaa harjoittavien pk-yritysten tulee täyttää esteettömyysdirektiivin mukaiset vaatimukset sivustoillaan. Verkkosivustojen saavutettavuuden ...