Haku
Viitteet 1-10 / 17
Miten teknisesti monimutkaisia tuotteita mainostetaan kuluttajille? : Case Vilpe Oy
(2022)
Tutkimuksessa tutkitaan, miten toimeksiantajayritys Vilpe Oy:n kohderyhmään kuuluvat kuluttajat reagoivat Vilpen mainontaan ja millainen on heidän ostopäätösprosessinsa. Tavoitteena on selvittää kuluttajien asenteita Vilpen ...
Asiakashankinnan kehittäminen sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin avulla
(2022)
Tämä tutkimus tutkii asiakashankinnan kehittämistä sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin avulla. Tavoitteena tutkimuksessa on pyrkiä löytämään sisältömarkkinoinnin eri keinoja, joiden avulla yritys pystyy kehittämään ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Case: Intersport Wasasport
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona vaasalaiselle urheilutavaraliike Intersport Wasasportille. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritys pystyisi lisäämään näkyvyyttä sekä vahvistamaan brändiään hyödyntäen ...
Kaupallisten yhteistöiden toteutus sivutyönä
(2022)
Tämä opinnäytetyö tutki sosiaalisen median vaikuttajien näkökulmasta tarkasteltuna vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamista sivutyönä. Työn tavoitteena oli saavuttaa konkreettinen ja kattava kuva siitä, mitä vaikuttajamarkkinoinnin ...
Asiakastyytyväisyys tutkimus : Case Koskenkorvan Urheilijat
(2022)
Tämä tutkimus tehdään Koskenkorvan Urheilijoille, joka on urheiluseura Ilmajoella Koskenkorvan kylässä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitä katsojat odottavat ottelutapahtumalta ja kerätä tietoa sosiaalisesta mediasta ...
Tuotteen teknisten ja kaupallisten näkökulmien yhdistäminen
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin yritykselle, joka suunnittelee ja tarjoaa koneita ja järjestelmiä ohutlevyn valmistukseen. Työssä tutkittiin tuotetietoa eri näkökulmista, jotta löydettäisiin tapoja yhtenäistää tuoteinformaatiota ...
Vastuullisuuden merkitys sijotusrahastojen markkinoinnissa : Case Ålandsbanken Vaasa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vastuullisuuden merkitystä sijoitusrahastojen markkinoinnissa. Työn tavoitteena oli selvittää, miten vastuullisuuden markkinointi vaikuttaa sijoittajan päätökseen sijoitusrahaston valinnassa ...
Turnausmainos: case FC Sport Vaasa
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi vuonna 2013 perustettu vaasalainen jalkapalloseura FC Sport Vaasa, joka on yksi Suomen suurimmista tyttöjalkapalloon erikoistuneista urheiluseuroista. Seura tarjoaa elämän pituisia ...
Markkinointisuunnitelma Case: Nuuca Line
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Pohjanmaalla toimiva henkilökuljetus yritys Nuuca Line. Työn tarkoituksena on laatia yrittäjälle markkinointisuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle kattava opas markkinoinnin ...
Markkinointiviestinnän tavoittavuus sosiaalisessa mediassa : case Vaasan Minimani
(2022)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajan, Vaasan Minimanin asiakkaiden viestintätottumuksia sekä selvittää, miten Vaasan Minimanin markkinointiviestintä tavoittaa asiakkaat sosiaalisessa mediassa tällä ...