- Selaus nimekkeen mukaan Mikkelin ammattikorkeakoulu
Viitteet 2094-2113 / 3409
-
Palveluasumisen laadun ja vaikuttavuuden kuvaaminen ja mittarin kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)Tiivistelmä Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli palveluasumisen laadun ja vaikuttavuuden kuvaaminen ja mit-tarin kehittäminen. Tutkimus antoi tietoa palveluasumisen asukkaiden elämänlaadusta, joka on yhtey-dessä hoivan ... -
Palveluiden laatututkimus Yhtiö X:ssä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän työn tavoitteena oli kartoittaa Yhtiö X:n kolmen palvelun palveluprosessit ja laatia niistä laatua ja asiakastyytyväisyyttä mittaavat kyselylomakkeet. Toimeksiantaja valitsi ne palvelut, joita varten kyselyt laadittiin ... -
Palveluiden tuotteistaminen : Case: Marin Talvi™
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä opinnäytetyö kokoaa ja räätälöi ohjeita sekä ehdotuksia palvelun tuotteistamisprosessiin. Työ pe-rustuu VS-Marin Oy:n tarpeeseen tuotteistaa yrityksen olemassa oleva veneiden talvisäilytyspalvelu. Toimeksiantajan ... -
Palvelujen koettu kokonaislaatu : Case: L&T Tapahtumapalvelut
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Lassila & Tikanojan (myöhemmin myös L&T) Tapahtumapalveluiden palvelun laatua ja asiakkaiden kokemuksia palvelun tuotantoprosessista. Tarkoituksena oli myös kerätä asiakkailta ... -
Palvelukartoitus Mikkelin ammattikorkeakoulun ilta- ja viikonloppuopiskelijoille : Case Ravintola DeXi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyöni tarkoituksena on selvittää Mikkelin ammattikorkeakoulun Kasarmin kampuksella sijaitsevan opiskelijaravintola DeXin ilta- ja viikonloppuasiakkaiden palvelutarpeita ja -toiveita. Lisäksi halutaan selvittää ... -
Palvelukeskus Juvakodin sisäilmaongelman jatkoselvitys
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)Rakennusten sisäilmaongelmat ovat lisääntyneet huomattavasti ja niistä on muodostunut yhteiskunnan yksi suurimmista ympäristöterveysongelmista. Sisäilmaongelmat ovat seurasta muun muassa rakennus-teknisistä syistä, kuten ... -
Palvelumyyntipisteiden pintahygienia ja kalatuotteiden säilyvyys
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)Lainsäädännön mukaan elintarvikealan toimija on ensisijaisesti vastuussa tuotteidensa elintarviketurvallisuudesta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kolmen Etelä-Savossa sijaitsevan palvelupisteen hygieenisyyttä ... -
Palvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen Tilitoimisto Valiotilit Oy:ssä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)Toimeksianto opinnäytetyöhön tuli Mikkelissä sijaitsevalta Tilitoimisto Valiotilit Oy:ltä. Tavoitteenamme oli selvittää ja kehittää tilitoimiston asiakastyytyväisyyttä sekä kartoittaa tilitoimistopalvelujen laatua ja ... -
Palvelun laadun mittaaminen RAY:llä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda asiakaspalvelun laadun mittauskortti RAY:n sisäiseen käyttöön. Mittauskortin tuottaminen liittyi laajempaan RAY:n asiakaspalvelun kehittämisohjelmaan, jonka projektina kehittämishanke ... -
PALVELUN LAATU JA ASIAKASTYYTYVÄISYYS : Tutkimuskohteena Huoltoasema Neste Mertala
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää Savonlinnassa sijaitsevan Huoltoasema Neste Mertalan palvelujen koettua laatua ja asiakastyytyväisyyden nykytilaa. Lisäksi selvitimme huoltoaseman valintaperusteita ja kysyimme ... -
Palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys. Case: Savon Mafia Oy
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Savon Mafia Oy:lta, koska yritys halusi kartoittaa ravintoloidensa palvelujen tasoa. Savon Mafia Oy on Savonlinnan alueella toimiva hotelli- ja ravintolapalvelujen tuottaja. Yritys ... -
Palvelun laatu pienessä myymälässä Case: Alko Oy Sulkava
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää palvelun laadun toteutuvuus case-yrityksen eli Alko Oy Sulkavan myymälässä. Samalla pystyttiin kartoittamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä melko uuden ja pienen myymälän myymäläjärjestelyiden ... -
Palvelun tuottaminen : Mikke-katujunan teema-ajelut
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)Kulttuurituottajan on osattava myydä, olkoon kyseessä sitten vaikka palvelu. Myös minua pyydettiin kehittämään myytävä palvelu, Mikkelin katujunan teema-ajelut. Tähän tehtävään minua pyydettiin, koska olin jo aikaisemmin ... -
Palvelunestohyökkäykset ja niiltä suojautuminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)Palvelunestohyökkäykset ovat viime vuosien aikana saaneet runsaasti palstatilaa, varsinkin pankkeja vastaan tehdyt hyökkäykset ovat herättäneet suurta huomiota. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia palvelunestohyökkäyksien ... -
PALVELUOPAS ORIMATTILAN KAUPUNGILLE : Työkalu palveluiden esittelemiseen nuorille
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö on tehty Orimattilan kaupungin nuorisopalveluille ja sen tavoitteena oli tuottaa nuorisopalvelun käyttöön nuorten palveluopas. Opinnäytetyöni käsittelee nuorisopolitiikkaa sen laajassa merkityksessä. Työtä ... -
Palveluopas Rantasalmen ikäihmisille "Sentraali Santra"
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)Palveluohjaus on asiakaslähtöinen sosiaalityön toimintamalli, jolla voidaan tukea ikäihmisten osallisuutta. Tämän työelämälähtöisen opinnäytetyön tarkoituksena on lisätä rantasalmelaisten ikäihmisten tietoisuutta saatavilla ... -
Palvelupisteen toiminnan kehittäminen : Osuuskauppa Suur-Savo, Prisma Mikkeli
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyöni tarkoituksena oli luoda työkalu, jonka avulla palvelupistetaitoisten määrää on helpompi kasvattaa sekä perehdyttää työntekijöitä toimimaan palvelupisteellä. Opinnäytetyö on niin sanottu toiminnallinen ... -
Palveluprosessin tehostaminen tiedonohjauksella : Case Trafi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)Liikenteen turvallisuusvirasto (Trafi) on Liikenne- ja viestintäministeriön alainen virasto, jonka tehtävänä on kehittää liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastata ... -
Pankin sijoitustuotteiden riski ja tuotto : Case: Pankin X sijoitustuotteet
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää erilaisten sijoitustuotteiden ominaisuuksien sopivuutta erilaisille sijoitusprofiileille sekä tutkia sijoitusprofiilien toimintaa eri markkinatilanteissa. Tutkimuksen ... -
Pankin x asiakastyytyväisyystutkimus
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimuksen toteuttaminen pankille x. Idea kyseiseen aiheeseen syntyi, kun olin pankissa työharjoittelussa kesällä 2011 ja pankilla sattui juuri olemaan tarvetta kyseisen ...