Haku
Viitteet 1-10 / 10
Erilaisten työsuhteiden johtamisen kehittäminen : case yritys x
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kohdeyrityksen johtamisen tilaa ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Tarkastelun kohteena oli operatiivinen johtaminen yrityksessä. Johtamiseen vaikuttavia tekijöitä tarkasteltiin ...
STARTUP – YRITYKSEN DIGITAALISEN KASVUN MENETELMÄT kasvuhakkerointi ja kasvumarkkinointi
(2022)
Tiivistelmä Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, onko StartUp-yrityksen mahdollista hyödyntää digitaalisia metodeja kuten kasvuhakkerointia ja kasvumarkkinointia yrityksen kasvun tukena. Työn tavoitteena oli ...
TALOYHTIÖN YHTEISET TILAT – MUUNTELEMALLA KANNATTAVAKSI
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointitutkimuksen avulla uuden liiketoimintamallin kehittämistä
taloyhtiöiden yhteisten tilojen muuntamisessa vuokrauskäyttöön. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli
kuopiolainen ...
Eläinalan yrityksen perustaminen Pohjois- Savoon
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ja tutustua liiketoimintasuunnitelmaan Business Model Canvas – liiketoimintamallin muodossa suunnittelemalleni yritykselle Pohjois-Savoon. Olen jo pidempään haaveillut ...
Kohti kilpailuetua: suunnitelma kilpailuedun luomiseksi viestinnän ja tunnettuuden avulla
(2022)
Kilpailuedun luominen ei ole helpoin matka. Kilpailuedun luomista täytyy viedä eteenpäin suunnitellusti. Koska kilpailuedun luomiseen liittyy paljon haasteita, on oltava valmis kestämään epävarmuutta ja muutoksia. Kilpailuedun ...
Mikroyritys X:n kansainvälistyminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin pienelle maahantuonti- ja myyntialan mikroyritys X:lle, joka suunnittelee toimintansa laajentamista EU:n markkinoille. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia niitä tekijöitä, jotka vaikuttuvat ...
Rakennusalan yrityksen myyntilaskuprosessin kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin rakennusalalla toimivan toimeksiantajayrityksen laskutyöurakoita koskevan myyntilaskuprosessin nykytila ja keskeiset haasteet. Työn tavoitteena oli löytää kehitysehdotukset havaittuihin ...
Kasvustrategian luominen TIIKUlle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kasvustrategia kotimaiselle lastenvaatebrändille TIIKU Oy:lle. Työn lähtökohta on selvittää eri teorioiden pohjalta millaisella strategialla TIIKU Oy:n kannattaa lähteä kasvua toteuttamaan ...
Tuotereklamaatioprosessin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on tuotereklamaatioprosessin kehittäminen toimeksiantajayritykselle, Econosto Oy:lle. Aiheen valintaan vaikuttivat henkilökohtainen kiinnostus kehittämistoimintaan sekä työyhteisössä tehdyt havainnot ...
Liiketoimintasuunnitelma vintage-second hand vaateliike
(2024)
Työn tarkoitus on muodostaa opinnäytetyön tekijälle osaamista luoda liiketoimintasuunnitelma ja tehdä sen pohjalta liikeidealleen liiketoimintasuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda selkeä visio siitä, kuinka yrityksen ...