Haku
Viitteet 1-10 / 17
Markkinoinnin automaatioiden luominen Yritys X:lle Custobar-alustassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään markkinoinnin automaatioviesteihin sekä niiden hyödyntämiseen Yritys X:n markkinoinnin kehittämisessä. Automaatioviestit on toteutettu käyttäen pohjana Custobarin markkinointialustaa. ...
Markkinointiautomaatio online-myynnin kasvun tukena
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin markkinointiautomaation tuomia hyötyjä ja sen mahdollisuuksia parantaa online-myyntiä. Viitekehyksen perusteella pystyttiin tutkimaan, millä tavoin markkinointiautomaatio voi edistää ...
Food by Kuhlefelt Oy -verkkosivut tarjouspyyntölomakkeella
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen, ja sen tarkoituksena on saada aikaiseksi valmis tuote joka tuottaa lisäarvoa yritykselle. Toimeksiantajana toimii Food by Kuhlefelt Oy. Yritys ollut toi-minnassa vuodesta 2017 ja se avasi ...
Pienyrityksen hyöty sosiaalisesta mediasta : Case: Art Studio
(2021)
Opinnäytetyöni tarkoitus oli tutkia sosiaalisen median hyötyjä pienyritykselle ja miten sen toimivuutta yritykselle voitaisiin kehittää. Toimeksiantajana toimi Art Studio. Art studio on pieni taidegalleria, mikä oli jäänyt ...
Perustettavan yrityksen verkkonäkyvyyden kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään perustettavan terapia-alan pienyrityksen verkkonäkyvyyden ja digimarkkinoinnin kehittämistä. Työssä kuvataan verkkosivujen suunnittelua ja toteutusta sekä sosiaalisen median ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma: Case Wood’n’sound
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantajan verkkokauppaa ja kehittää sille selkeä ja toteutettavissa oleva kehittämissuunnitelma. Tarve toimeksiannolle syntyi, kun opinnäytetyön toimeksiantaja halusi kehittää ...
Strategisempaa myyntiä ja markkinointia : myynnin ja markkinoinnin pelikirjat
(2022)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurattiin ohjelmistoalan yrityksen myynti- ja markkinointipäällikön päivittäistä työtä. Seurantajakso kattoi yhdeksän viikkoa 14.2.–8.5.2022 välisenä aikana.
Opinnäytetyön ...
Artistin Instagram-markkinoinnin opas
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin Instagram-markkinoinnin opas musiikkiartisteille. Opinnäytetyössä tutkittiin muun muassa parhaita käytäntöjä tehokkaaseen Instagram-markkinointiin, sekä henkilöbrändiä. Tämän jälkeen vertailtiin ...
Sosiaalinen media osana yrityksen näkyvyyttä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää pienyritykselle sosiaalisen median palvelut lisäämään näkyvyyttä tukeutuen erilaisiin ominaisuuksiin, sekä mainontatyyleihin. Toimeksiantajana toimi Michelle Bäckman Tmi. Michelle Bäckman ...
Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2022)
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen ...