Haku
Viitteet 1-10 / 12
Kohdeorganisaation sähköisen asioinnin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja kohdeorganisaatio on keskinäisen vastuun perusteella toimiva yhteisö, jonka päätarkoituksena on työttömyysturvalaissa säädettyjen etuuksien ja muiden yhteisön toimialaan kuuluvien ...
Palvelulupauksen lähtökohtien tunnistaminen julkishallinnon sähköisessä asioinnissa: case OmaVero
(2019)
Digitalisaation myötä julkiset palvelut ovat siirtymässä ja jo siirtyneet verkkoon. Sähköisten palvelujen toimivuus ja niiden käyttäjälähtöinen kehittäminen on yhteiskunnallisesti merkittävää, muun muassa syntyvän säästön ...
Robotti digityön pomona : tekoäly ja robotiikka johtamisen apuna finanssialan työn murroksessa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli selvittää, kuinka tekoälyä ja robotiikkaa voidaan hyödyntää johtamisen apuna finanssialan työn murroksessa. Työn murroksen myötä digitalisaatio lisääntyy, ja työ sekä työntekijöiden ...
Palkkahallinnon kehittäminen asiakasnäkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee onnistuneen palkkahallinnon palvelukokonaisuuden luomista asiakastarpeisiin. Tavoitteena oli ymmärtää palkkahallinnossa tapahtuvia muutoksia ja niiden yhteyttä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyö tehtiin ...
Helsinki Outlet -verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen ostoprosessin kautta
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ostoprosessin näkökulmasta. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Helsinki Outlet Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa Helsinki Outlet ...
Videopalvelun vaikutus autohuollon asiakkaiden asiakastyytyväisyyteen
(2021)
Opinnäytetyön tavoite on mitata autohuollon videopalvelun asiakastyytyväisyyttä ja onko sillä vaikutusta asiakasuskollisuuteen. Tutkimuksen toimeksiantaja on Promira Group Oy ja videopalvelun valmistaja on CitNOW. ...
Asiantuntijapalvelun digitaalinen kehittäminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin osana ICT-alalla toimivan kohdeyrityksen digitaalisten palveluiden kehitysprojektia. Tarkoituksena oli selvittää ja luoda mahdollisuuksia yrityksen asiantuntijapalveluun kuuluvien toimintojen ja ...
Viinituotteen arvonmuodostus, asiakaslähtöisyyden parantaminen ja ostopäätöksen helpottaminen digitalisaation avulla
(2022)
Viini on vaikea tuote kuluttajalle, koska valinnanvaraa on paljon, taustatietoa pitää etsiä, ja sen ymmärtäminen vaatii viinialaan perehtyneisyyttä. Kuluttajan ohjaaminen ja ostopäätöksen helpottaminen on tällä hetkellä ...
Tulevaisuuden asiakkaan palvelutoiveet energiayhtiöltä
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tulevaisuuden asiakkaan palvelutoiveita energiayhtiöltä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda positiivista vaikutusta organisaation palveluiden kehittämiseen. Työ tehtiin Nivos Oy:n toimeksiantona. ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen -Case LähiTapiola
(2023)
Yhä suurempaa osaa palveluista käytetään mobiililaitteilla ja vaatimukset palveluiden paikasta ja ajasta riippumattomuudesta ovat kasvaneet useilla toimialoilla. Samanaikaisesti asiakaskokemuksen painopiste on siirtynyt ...