Haku
Viitteet 1-10 / 14
Verkkomarkkinointiopas special interest-matkailuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään kehittämään toimeksiantajalle Ekumeenisten karmeliittojen ystävät ry:lle toimivaa verkkomarkkinointimallia. Toimeksiantaja on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka järjestää teemamatkoja ...
Verkkomarkkinointisuunnitelma Fashion Center Outlet
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Fashion Center Finlandissa sijaitsevalle Outletille verkkomarkkinointisuunnitelma, jossa nähdään tarvittavat toimenpiteet sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen ...
Yksinyrittäjien hyvät käytänteet uusasiakashankintaan
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää hyviä käytänteitä uusasiakashankintaan aloittelevana yrittäjänä. Uusasiakashankintaa käsitellään näkökulmasta, jossa resurssit ja osaaminen ovat kokemattoman yrittäjän tasolla. ...
Uuden coaching-palvelun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa ja kehittää kattava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantaja yritykselle Consulting Talents & Events ConTe Oy:n uuteen Coaching-palveluun. ...
Digimarkkinointisuunnitelma sosiaalisen median kanavissa yritys X:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä digimarkkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys on pian liiketoimintansa avaava verkkokauppa, joka toimii B2C-sektorilla. Toimeksiantajaan toiveesta ...
Panimokierroksen ja sen markkinointikanavien käytön kehittäminen
(2019)
Tämän kehittämistyönä toteutetun opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehitysehdotuksia panimokierrokseen liittyen Olarin Panimolle. Tavoitteena oli, että yrityksen panimokierroksen sisältö, asiakaskokemus ja pääasialliset ...
Digitaalisen markkinontiviestinnän suunnitelma - Case: Costa Blanca Suomi-Seura
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Costa Blanca Suomi-Seuralle. Opinnäytetyössä tehtiin myös maineanalyysi yhdistyksen toiveesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimiva, ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kiinnostavuus yrityksen näkökulmasta
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on tällä hetkellä yksiä tehokkaimpia suosituimpia markkinointimuotoja. Vaikuttajamarkkinointia kohdataan paljolti sosiaalisessa mediassa, mutta vaikuttajamarkkinointia hyödynnetään myös perinteisemmillä ...
Mainos safarimatkojen myyntien parantamista varten
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella mainos, jonka avulla toimeksiantaja eli Art In Tanzania lisää safarimatkojen myyntiä. Tavoitteena oli tuottaa mainos, jota toimeksiantaja voi hyödyntää tulevaisuudessa. Mainoksen ...
Markkinointisuunnitelma Rodoksen kodittomat eläimet ry:n Instagram-markkinointiin
(2023)
Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Rodoksen kodittomat eläimet ry. Sen tavoitteena oli tuottaa yhdistykselle markkinointisuunnitelma sosiaalisen median Instagram-kanavaan. Työn tarkoituksena oli luoda ...