Haku
Viitteet 1-10 / 33
Elämyksellinen matkailuhanke Mathildedaliin
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee idylliseen Salon Mathildedalin kylään Matildan Tammipuisto nimiselle tontille sijoittuvan spa-hotelli-hankkeen palvelukonseptia. Työn tilaajana toimi Matildan Tammipuisto Oy, joka on tontin omistaja- ...
Esihenkilöiden konsultaatiopalvelut: tuen muotoilu haastaviin johtamistilanteisiin. Case Helsingin kaupunki
(2023)
Opinnäytetyöni aiheena oli esihenkilöiden haastavien johtamistilanteiden tukipalveluiden muotoilu. Työ tehtiin Helsingin kaupungille, joka työllistää n. 37 500 henkilöä, heistä n. 2000–2500 toimii esihenkilöinä. Opinnäytetyöni ...
Asiantuntijapalveluiden palveluprosessien kehittäminen Case: Korjauspartnerit Oy
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Korjauspartnerit Oy:n asiantuntijapalvelut -osaston / -liiketoimintayksikön palveluprosesseja. Opinnäytetyö on pääasiassa kvalitatiivinen tutkimus, mutta se sisältää haastattelukysymysten ...
Ketterä yhteiskehittäminen asuntotuotekehityksessä
(2023)
Tämä opinnäytetyö kuvaa ketterän yhteiskehittämisen prosessin luomista työelämälähtöisenä toimeksiantona. Tavoitteena oli kehittää toimintatapoja asuntotuotteen ja asumiskokemuksen kehittämiseksi. Ratkaisu luotiin Skanska ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Näin kehität asiakaskokemusta ja huomioit työntekijäkokemuksen: opas asiakaskokemuksen kehittämiseen Tuplatimantti-mallilla.
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia opas, joka auttaa yrityksiä kehittämään asiakaskokemusta, kasvattamaan asiakasymmärrystä ja huomioimaan työntekijäkokemuksen vaikutuksen asiakaskokemukseen. ...
Mitä digiä? : Ikääntyneiden digiopastuksen kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskiössä on ikääntyneiden digiopastuksen kehittäminen ikääntyneiden omaa ääntä kuunnellen. Työelämäyhteistyökumppanina toimi Vartiokylän seurakunta, joka on osa Itä-Helsingin seurakuntayhtymää. Työmme ...
Kestävä suunnitteluprosessi digitaalisen muotoilijan työssä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten kestävän suunnittelun periaatteet voidaan integroida digitaalisen tuotteen ja palvelun suunnitteluprosessiin ja miten se voi tukea YK:n kestävän kehityksen tavoitteita.
Työn ...
Hautomotoiminnan kehittäminen Helsinki XR Centerillä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Helsinki XR Centerille kustannustehokkaita tapoja tukea XR-yrittäjiä, koska hautomotoiminnalle ei ollut enää rahoitusta erään monivuotisen hankkeen päättyessä. Työ toteutettiin ...
Asiakkaan digitaalinen neuvolapolku - Asiakaslähtöistä palvelusuunnittelua palvelumuotoillen
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kehittämistyönä Helsingin kaupungin neuvolapalvelulle. Opinnäytetyössä pyrittiin lisäämään asiakasymmärrystä neuvolatoiminnan palvelukehitykseen palvelumuotoilun keinoin. Tarkoituksena oli ...