Haku
Viitteet 1-10 / 35
Pikahuollon kehitys
(2020)
Tämä insinöörityö käsittelee ajoneuvoalan yrityksen pikahuollon prosessia ja sen kehityskohtia. Tutkimus on jaettu pikahuollon prosessin kannalta tärkeisiin kolmeen päätekijään, joita ovat asiakkaat, asiakaspalvelijat ja ...
Huollon ydinprosessin kehittäminen
(2018)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Autotalo Lohja Oy:n huollon ydinprosessia ja sen kehityskohtia. Työn alussa esitellään tarkasti ydinprosessin seitsemän eri vaihetta, jotka kattavat koko huollon prosessin niin asiakkaan kuin ...
5S-järjestelmän käyttöönotto vauriokorjaamolla
(2021)
Tämän insinöörityön tarkoituksena oli suunnitella Lean-ajatteluun kuuluvan 5S-järjestelmän käyttöönottoa Volkswagen Center Espoon vauriokorjaamolla.
5S-järjestelmällä pyritään poistamaan työprosessista kaikki aikaa ...
Pienkoneiden korjauksen tutkinnon kehittäminen yhteistyössä paikallisyritysten kanssa
(2021)
Kehityshanke on suunnattu toisen asteen autotekniikan perustutkintokoulutukseen Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymässä ja erityisesti Kerava Sarviniitynkatu 9 -yksikköön, jossa kirjoittaja työskentelee opettajana. Tutkimuksen ...
Palautuneiden leasingautojen korjausprosessin kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin K Auto Oy:n palautuvien leasingautojen korjausprosessin ongelmakohdat, sekä luotiin kehitysehdotuksia korjausprosessin muuttamiseksi tehokkaammaksi K Caara Oy Helsingin toimipisteessä. ...
Perehdytyssuunnitelman laatiminen huoltoneuvojille
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia tilaajayrityksen olemassa olevan huoltoneuvojien perehdytyssuunnitelman tilalle uusi, toimiva ja ajantasainen perehdytyssuunnitelma.
Työn alkuvaiheessa tarkasteltiin olemassa olevaa ...
Vaihtoautojen kunnostusprosessin kehittäminen valtuutetussa jälleenmyyjäliikeessä
(2023)
Tämän insinöörityön tarkoituksena on kuvata merkkiliikkeen vaihtoautokunnostusprosessi ja siihen sisältyvät toimenpiteet sekä kehittää ratkaisuja havaittuihin kehityskohteisiin.
Erityisesti automyynnin ja korjaamon välillä ...
K Auto Retail Oy:n takuuprosessi ja sen kehittäminen
(2023)
Tässä insinöörityössä perehdyttiin K Auto Retail Oy:n takuuprosessiin sekä sen toimivuuteen. Tavoitteena oli paneutua prosessissa ilmeneviin ongelmiin sekä tarjota niihin kehitysehdotuksia.
Työtä lähdettiin toteuttamaan ...
Asiakastiedon laadun kehittäminen Bavaria Laakkonen Oy:ssä
(2022)
Tämän insinöörityön tarkoituksena oli parantaa Bavaria Laakkonen Oy:n asiakastiedon laatua.
Insinöörityön tarkoituksena oli selvittää, millaisia puutteita Bavaria Laakkosen asiakastiedon laadussa on ja miksi, sekä ...
Asiakastutkimusten kehittäminen vauriokorjaamolla
(2024)
Tässä opinnäytetyössä, jonka tilaajana on K-Auto Espoo vauriokorjaamo, tutkitaan asiakaskokemusta ja kehitetään keinoja parantaa asiakaskyselyiden vastausprosenttia vauriokorjaamon asiakaskyselyissä. Tavoitteena oli kehittää ...