"työtyytyväisyys" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 31
-
Cultural Competence Guide in Southern China for Foreign Companies
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)This thesis was commissioned by HAMK University of Applied Sciences, and its purpose was to research employee satisfaction as compared to cultural competence for foreign workers. The main factors selected for comparison ... -
Digiajan työhyvinvointi ICT-alalla
(2024)Työhyvinvoinnin muodostavat työ ja sen mielekkyys, turvallisuus, terveys ja hyvinvointi. Hyvä ja motivoiva johtaminen sekä työntekijöiden ammattitaito ja työyhteisön ilmapiiri lisäävät työhyvinvointia. Työhyvinvointi on ... -
Esihenkilö ja työhyvinvointi: Case Etelä-Hämeen Osuuspankki
(2021)Jatkuva muutos haastaa työelämää ja erityisesti esihenkilöiden osalta työssäjaksaminen korostuu. Esihenkilön rooli työhyvinvoinnin kehittämisessä ja ylläpitämisessä on huomattava. Mikäli esihenkilö ei voi hyvin, heijastuu ... -
Esimiehen työhyvinvointi - Työkalupakki esimiehen työssäjaksamisen tueksi
(2019)Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella työhyvinvoinnin työkalupakki, joka vastaa esimiestyötä tekevien jaksamisen haasteisiin. Aihealueet ja menetelmät työkalupakkiin ovat valikoituneet integratiivisen katsauksen ... -
Etätyökokemukset asiantuntijaorganisaatiossa
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa työn tilaajalle, Patria Aviation -liiketoiminnan tuotekehitysosastolle, tietoa osaston asiantuntijoiden etätyökokemuksista. Kasvavan etätyömäärän myötä tilaajaa haluaa löytää ... -
Henkilöstökysely yrityksessä X
(2020)Henkilöstökysely yrityksestä X tähtää johtamisen tutkimukseen, jossa tavoitteena on selvittää henkilöstön kokemuksia johtamisesta. Henkilöstöltä pyritään esimerkiksi selvittämään, kuinka tärkeä heille ovat johtamisen ... -
Hoitajien jaksaminen mielenterveystyössä
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa mielenterveystyötä tekevien hoitajien kokemuksia työssä jaksamisesta ja työuupumukseen johtavista tekijöistä. Tavoitteena oli tuottaa tietoa, jota voidaan käyttää mielenterveystyössä ... -
Hoitohenkilökunnan kokemuksia työhyvinvoinnin johtamisesta : Survey-tutkimus Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymän psykiatrian vuodeosastoilla
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli auttaa Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymää kehittämään psykiatrian suljettujen vuodeosastojen 5, 6, 7 ja 8 työhyvinvointia ja työhyvinvoinnin johtamista. Tulosten avulla oli tarkoituksena ... -
Hoitotyöntekijöiden työhyvinvointi työpäivän aikana : Infograafi työhyvinvoinnin edistämisen tueksi
(2021)Työhyvinvoinnin pohja koostuu työntekijän psyykkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista, mutta työhyvinvointiin vaikuttavat laajalti myös työympäristö, työyhteisö, työprosessit ja työn johtaminen. Opinnäytetyön tarkoituksena ... -
How to motivate high-demanding employees : Case: UPM-Kymmene Tampere Service Centre
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2011)This study was commissioned by UPM-Kymmene, the supply chain service centre in Tampere. There was a need for examining the current level of motivation at this facility as it was established only in autumn 2009. Motivated ... -
Increasing Employee Satisfaction and Motivation : Case Company: Top Connect OÜ
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014)This thesis is commissioned by Top Connect Company originally located in Tallinn, Estonia. The main idea of this thesis is to analyze current situation in commissioning company and provide recommendations for future ... -
Itsensä johtamisella kohti parempaa työhyvinvointia etätyössä
(2023)Koronapandemian myötä ajasta- ja paikasta riippumaton työtapa yleistyi voimakkaasti ja tuli moneen organisaatioon jäädäkseen. Etätyössä työntekijällä on vastuu omien töiden organisoimisesta ja työhyvinvoinnista huolehtimisesta. ... -
KOHTI HUOMISTA - henkilöstön organisaatioon sitouttaminen ja työmotivointi kehittämisohjelman avulla : Case: Porin kaupungin Tekninen palvelukeskus
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2012)Tutkimuksessa tutkitaan Porin kaupungin Teknisen palvelukeskuksen henkilöstön organisaatioon sitoutumista ja työmotivaatiota näitä edistävän kehittämisohjelman avulla. Tutkimusongelma: Mitä kehittämistoimenpiteitä ... -
Kotihoito matkalla yhteisöohjautuvuuteen: yhteisöohjautuvan tiimin käsikirja
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa Nokian kaupungin kotihoidon yksikköön yhteisöohjautuvuuden käsikirja. Opinnäytetyön tavoite oli kehittää yhteisöohjautuvuutta ja henkilöstön osallisuutta työtyytyväisyyden ja ... -
Lastensuojelun erityisyksikön työntekijöiden kokemus työhyvinvoinnista
(2022)Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää erityisyksikön työntekijöiden työhyvinvoinnin tilannetta. Tutkimuskysymyksinä oli, mitä työntekijät pitävät tärkeinä tekijöinä työhyvinvoinnissa ja miten työhyvinvointia voitaisiin ... -
Metalliyrityksen työhyvinvointi
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä työhyvinvointikysely Metalliyritys Oy:hyn. Kyselyn tarkoituksena oli selvittää Metalliyritys Oy:n henkilöstön työhyvinvoinnin tilaa. Kyselyssä tutkittiin yrityksen johtamista, ... -
Onboarding-prosessin kehittäminen case Organisaatio X
(2024)Onnistunut perehdytys on keskeisimpiä ensivaikutelmaan, työtyytyväisyyteen ja työn sisäistämiseen sekä työntekijän sitouttamiseen vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona finanssialalla toimivalle ... -
Sitoutuneisuuden ja työtyytyväisyyden lisääminen henkilöstökyselyn kautta yrityksessä X
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia toimeksiantajayrityksen X olemassa olevaa henkilöstökysely- prosessia sellaisenaan ja siitä tulevia löydöksiä liittyen työntekijöiden työhön sitoutumiseen ja työtyytyväisyyteen. ... -
Sovellus mielialan seurantaan : case Rengaslinja Oy
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa sovellus, jonka avulla työnantaja voisi mitata työntekijöiden mielialaa töihin tullessa ja lähtiessä. Tarkoituksena oli tuottaa Rengaslinja Oy:lle vuosittaista mielipidekyselyä ... -
Sähköisten tilitoimistopalveluiden kehittäminen asiakkaan näkökulmasta
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää toimeksiantajayrityksen sähköisten tilitoimistopalveluiden starttiprosessia asiakkaan näkökulmasta, jotta uusien asiakkaiden poistuma vähenee ja asiakastyytyväisyys paranee. Lisäksi ...