"digitaalinen markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 89
-
Adaptation of a digital marketing strategy to attract North American customers
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)Digital marketing has become an integral part of the language schools strategies. Consequently, the massive use of digital channels has created a need to differentiate from the online competition and target leads geographically. ... -
Affiliate-markkinointi nettikasinopelialalla : Case: ComeOn Group
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoite on esitellä affiliate-markkinointi ja sen hyödyntäminen nettikasinoalalla. Lisäksi tarkastellaan kohdeyrityksen, ComeOn Groupin, affiliate-markkinoinnin nykytilaa ja mahdollisia kehityskohteita. ... -
Aloittavan B2B-yrityksen liiketoimintasuunnitelma
(2024)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia laadukas ja kilpailukykyinen liiketoimintasuunnitelma uudelle markkinointialan yritykselle, Fridoosa Visualsille, joka tarjoaa markkinoinnin palveluita, erityisesti sisällöntuotantoa ... -
The application of digital marketing strategies to increase profits of the organization
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)This thesis focuses on the solution of the problem raised by a Finnish manufacturer of high-quality amplifiers, guitar pedals, and cables, Mad Professor Amplification Oy. To provide an answer to the research question – ... -
Asiakasprofilointi maksetussa mainonnassa
(2025)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kolmeks Oy. Työn tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle selkeitä ostajaprofiileja, joiden avulla markkinoinnin kohdentaminen onnistuisi paremmin ja näin ollen markkinoinnista ... -
Data-analytiikkaa hyödyntävä verkkomarkkinointistrategia: Case TekojenTiistai
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä data-analytiikkaa hyödyntävä verkkomarkkinointistrategia TekojenTiistai- nimiselle kampanjalle. Tietoja sen luomiseen etsittiin myös internetistä. Verkkomarkkinointistrategia haluttiin ... -
Datajohdettu markkinointi suomalaisissa pk-yrityksissä: haasteet, esteet ja onnistumiset
(2022)Viime vuosina digitalisaatio on muuttanut yritysten toimintaa radikaalisti. Digitalisaation myötä markkinoinnin mitattavuus on helpottunut, ja markkinointi pystyy tuottamaan yritykselle mitattavia liiketoimintahyötyjä. ... -
Developing the Marketing in the Social Media : Case: Tamhockey Oy
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2013)This study was done together with the commissioning company Tamhockey Oy. The goal of the thesis was to find out the way for a successful use of the social media for Tamhockey Oy. The research question was “How can ... -
Digimarkkinointisuunnitelma hieronta-alan yritykselle
(2025)Tämän opinnäytetyön aiheena on digimarkkinointisuunnitelma hieronta-alan yritykselle. Teoriaosuudessa perehdyttiin hieronta-alan markkinointiin sekä markkinoinnin suunnittelun ja analysoinnin työkaluihin. Työn tarkoituksena ... -
Digimarkkinointisuunnitelma pienelle rakennusalan yritykselle
(2024)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käytännönläheinen ja helposti toteutettava digimarkkinointisuunnitelma pienelle rakennusalan yritykselle X, joka ei ollut ennestään markkinoinut itseään laisinkaan. Yrityksessä ... -
Digimarkkinointisuunnitelma Riihimäen Ajoharjoitteluradalle
(2025)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda näkyvyyttä kasvattava digimarkkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Näkyvyyden kasvattamisen kautta suunnitelman toivottiin lisäävän yleisön tietoa yrityksen palveluista sekä kasvattavan ... -
Digitaalinen markkinointi
(2024)Tämän opinnäytetyön toimeksianto on saatu yrittäjältä, jonka palvelut ovat työn toteuttajalle tuttuja, sillä hän on yrityksen asiakas. Kyseessä on yksityisyrittäjä Pia Valtonen, joka on perustanut yrityksensä Anihelpin ... -
Digitaalinen markkinointi kansainvälisen kasvun mahdollistajana : tapausesimerkkinä miesten partakosmetiikka-alan yritys Partawa
(2025)Tämä opinnäytetyö keskittyy markkinointitutkimukseen partakosmetiikkatuotteita valmistavan Partawa Oy:n kansainvälistymisen tueksi. Tavoitteena on kartoittaa ulkomaan markkinoiden nykytila, ymmärtää kohdealueiden tarpeet ... -
Digitaalinen markkinointi kohderyhmien tavoittamisessa myyntiprosessin eri vaiheissa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten digitaalisella markkinoinnilla tavoitetaan halutut kohderyhmät toimeksiantajan myyntiprosessin eri vaiheissa ja tuottaa saavutetun tiedon avulla digitaalisen markkinoinnin ... -
Digitaalinen markkinointisuunnitelma pienyritykselle
(2025)Tämän opinnäytetyö tavoitteena oli kehittää Villavuori lankastudion digitaalista markkinointia ja luoda konkreettinen markkinointisuunnitelma, jota yrityksen on helppo hyödyntää tulevaisuudessa. Villavuori on 2023 perustettu ... -
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ... -
Digitaalisen markkinointiosaamisen tarpeet mainosalalla
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia ja sen osaamistarpeita mainosalalla. Työn tavoitteena oli selvittää, millaista digitaalisen markkinoinnin osaamista mainosalalla tarvitaan nyt ja tulevaisuudessa. ... -
Digitaalisen median markkinointisuunnitelma: case Nilen Oy
(2022)Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutettiin digitaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Työn tarkoituksena on näyttää digitaalisen median olevan tärkeä osa yrityksen markkinointia. Opinnäytetyön ... -
Digital Marketing of Ninjamails
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)The following thesis was conducted for Ninja Stars startup company, based in Madrid, Spain. Ninja mails offers an all new professional online service, which allows finding the email address of any person from any company ... -
Facebookin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa tamperelaiselle nahka-alan erikoisliikkeelle kohdennettu Facebook-mainoskampanja. Mainoskampanjan tarkoituksena oli saada yrityksen Facebook-sivulle ...