- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1130-1149 / 20470
-
Asiakkaiden kokemuksia Vapautuvien Tuki Ry:n perheleiritoiminnasta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata Vapautuvien Tuki Ry:n perheleiritoimintaa asiakkaiden kokemuksista käsin. Opinnäytetyössä käydään läpi, millaisia koettuja vaikutuksia perheleiritoiminnalla on perheellisten ... -
Asiakkaiden kokemuksia vertaisuudesta Kriminaalihuollon tukisäätiössä
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia kokemuksia Kriminaalihuollon tukisäätiön vertaistoimipisteiden asiakkailla on vertaisuudesta. Tavoitteena oli saada tietoa siitä, miten vertaisuus vaikuttaa asiakkaan ... -
Asiakkaiden näkemyksiä lääkärin ja terveydenhoitajan yhteisvastaanottona toteutetuista terveystarkastuksista lastenneuvolassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata asiakkaiden näkemyksiä lastenneuvolan terveystarkastuksista yhteisvastaanottojen osalta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa yhteisvastaanoton eduista ja haasteista sekä ... -
Asiakkaiden odotukset ja kehittämistarpeet mielenterveyspalveluista Hyvinkään Psykiatrian yksikössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Hyvinkään Psykiatrian yksikön asiakkaiden odotuksia ja kehittämisehdotuksia mielenterveyspalveluista Hyvinkäällä. Tutkimusaineiston keräämiseen käytettiin strukturoitua ... -
Asiakkaiden oheis- ja ohjelmapalvelutarpeiden selvitys, Case: Helsinki Congress Paasitorni
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön aiheena oli kokous- ja kongressikeskuksen asiakkaiden oheis- ja ohjelmapalvelutarpeiden selvittäminen. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Helsinki Congress Paasitornille, joka tarjoaa toimintakumppaniensa ... -
Asiakkaiden osallisuuden kehittäminen Espoon avoimessa varhaiskasvatuksessa valinta- ja palvelumuotoilun keinoin
(2020)Espoon kaupungin strategiana on pyrkiä kehittämään espoolaisten tarpeisiin vastaavia palveluita osallistamalla asiakkaat mukaan palvelujen kehittämiseen. Opinnäytetyö on toimintatutkimus, jonka tavoitteena oli kehittää ... -
Asiakkaiden päämäärät kaiuttimien ostamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä ymmärrystä Gradient Labs Oy:n asiakkaiden ostopäätösprosessista ja selvittää mitkä asiat ovat vaikuttaneet ostopäätökseen. Tavoitteena on selvittää miten ja miksi asiakkaat ... -
Asiakkaiden tarpeet maaenergiajärjestelmän tuotteistamisen pohjaksi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Insinööritoimisto Trilogon Oy. Trilogon on LVI-alan insi-nööritoimisto. Vuodesta 1999 Trilogon on suunnitellut muutamiin kohteisiin jäähdytys- ja lämmitysjärjestelmän, joka käyttää uudella ... -
Asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasikashankinta B2B-markkinoilla - Case Labtium Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni aiheena on asiakkaiden tarpeiden kartoitus ja uusasiakashankinta B2B -markkinoilla. Case-yrityksenä toimii Labtium Oy. Se on suomalainen laboratorioanalyysejä ja muita laboratoriopalveluja tarjoava yritys. ... -
Asiakkaiden tyytyväisyys Golf Talman Par 3 -kenttään ja sen tarjoamiin palveluihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten tyytyväisiä Golf Talman asiakkaat ovat Par 3 -kenttään ja palveluihin, joita se tarjoaa. Tyytyväisyyttä tutkittiin kaudelta 2012. Tutkimuksen tarkoituksena oli tuoda esiin seikkoja, ... -
Asiakkaiden ääni kuuluviin asumisyksikköhankkeessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tuusulan kunnassa on suunnitteilla kehitysvammaisille henkilöille uusi asumisyksikkö. Tämän kehittämistyön tavoitteena oli kuntastrategian mukaisesti saada kehitysvammaisten kuntalaisten ja heidän läheistensä ajatuksia ... -
Asiakkaille tarjottujen rahoitusvaihtoehtojen myynti
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millä tavoilla rahoitusta kannattaa myydä tietojärjestelmähankinnoissa. Opinnäytetyössä käytettiin kvalitatiivista tutkimusmenetelmää Aineistonkeruumenetelminä käytettiin ... -
Asiakkuuden hallinta autokaupassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää Gavidae Oy:n toimeksiannosta asiakkuuden hallintaa suomalaisessa autokaupassa. Gavidae teki kesällä 2012 alustavan markkinakartoituksen konsultointituotteelleen autoliikkeille ... -
Asiakkuuden hallintajärjestelmän käytettävyyden kehittäminen Case: Yritys Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tässä opinnäytetyössä käydään läpi mitä on tietojärjestelmän hyvä käytettävyys, sekä miten ja millä menetelmillä käytettävyyttä voidaan arvioida. Työssä kuvaillaan eri arviointi- ja kehittämismenetelmiä sekä selvitetään ... -
Asiakkuuden hoitomallin ja johtamisen kehittäminen Valtion IT–palvelukeskuksen asiakaspalvelut - yksikössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Asiakkuuden hoitomallin ja johtamisen kehittäminen Valtion IT–palvelukeskuksen asiakas-palvelut–yksikössä Tämän työelämälähtöinen opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisen kehittämishankkeena. ... -
Asiakkuuden ja laadunhallinta. Case: Toimintaohjeet Hyvinkään Konemyynti Oy:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Asiakkuuden- ja laadunhallinta on erittäin tärkeässä asemassa nykypäivän vähittäiskaupassa. Asiakkaat osaavat vaatia parempaa asiakaspalvelua ja laatua ostamiltaan tuotteilta. Opinnäytetyömme tarkoituksena oli koota ... -
Asiakkuuden johtamisen kehittäminen asiantuntijaroolissa
(2023)Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli syventää opiskelijan osaamista asiakkuuden johtamisessa ja samalla kehittää toimeksiantajayrityksen asiakkuuksien hallintaan osallistuvien henkilöiden taitoja. Työn ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ... -
Asiakkuuden päättäminen rahoitusalan yrityksessä x
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän tutkimus- ja kehittämishankkeen tarkoituksena oli tuottaa rahoitusalan yritykselle x toimintasuunnitelma asiakkuuden loppumista varten. Työn tarkoituksena oli lisätä yrityksen tietämystä asiakkuuden loppumisesta ja ... -
Asiakkuudenhallinnan ja myynnin ohjauksen kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää miten kohdeyrityksen asiakkuudenhallintaa ja myynnin ohjausta tulisi kehittää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälaisilla toimilla kohdeyrityksen kannattaisi kehittää ...